39. eskola, martxoaren 13 eta 17koa
-
Bizidunen deklinabidea: Gramatika eta ariketak liburuko 195. eta
197. orrialdeetako 1,2,3 eta 4. ariketak zuzendu ditugu, beharrezko azalpenak
emanez.
-
Bizidunen deklinabidea: Gramatika eta ariketak liburuko 196.
Orrialdeko D puntua azaldu diet, astiro.
-
NOR-NORI-NORK iraganean. Esaldien
erdiak ahoz egin ditugu, aldaketak eginez. Ikasleek ahoz adizki egokia txertatu
behar izan dute egokitu zaien esaldian. Dena den, egin ahala, aldaketak eskatu
dizkiet: batzuetan nork, beste batzuetan nori, nor… aldarazi dizkiet eta,
horrela, adizki gehiago praktikatu ditugu, erraztasuna lortze aldera eta
adizki desberdinak bereganatze aldera. Erdiak egin ditugu, hau da, 27 esaldi.
Hurrengoan jarraitzekotan geratu gara.
-
ELKAR: iazko ikasleen esaldiak
zuzendu ditugu. Ongi.
-
Arratsaldeko
taldean, bestelako inauteriei buruzko entzungaiarekin egin
genuen ariketa zuzendu dugu.
-
ENTZUNAREN
ULERMENA Emakumearen Nazioarteko Eguna. Itemak azaldu ostean,
o
Arratsaldeko taldean, hirutan
entzun dugu eta, jarraian, zuzendu egin dugu.
o
Goizeko taldean, bitan entzun
dugu eta ez dugu zuzendu.
-
Goizeko taldean, AHOZKO
ADIERAZPENA: Emakumeak, gizonen
pare…ala…gizonen menpe? (20´). Horretarako, berariaz prestatutako
mintza-fitxa banatu diet eta lehen lauzpabost galderen gainean jardun dute
solasean. Hurrengoan jarraitzekotan
geratu gara, fitxan jarri dizkiedan puntuek ematen baitute zer esana.
-
ETXERAKO
LANAK:
- Gramatika eta ariketak I
liburuko 197.
orrialdeko 5. eta 6. ariketak.
- Nor-nori-nork txostena: Iraganeko NOR-NORI-NORK adizkiak lantzeko
txostena, erantzun eta guzti (lehenengoa salbu, hau klasean zuzentzeko
baita, elkarrizketak dakarren pertsona aldaketak suposa dezakeen
zailtasuna dela-eta).
- Nor-nori-nork faltsuen orrialdea banatu diet.
- ELKAR : arraunlariarena: Osa dezatela elkarrizketa.
- Arratsaldekoek, ekar
ditzatela bizikletan ibiltzeko zaletasunari buruzko bi jarduerak. Goizekoek, berriz, xendazaletasunari
buruzkoa.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina